איך בונים אתר אינטרנט טוב?

מהו אתר אינטרנט טוב?

כאן בישראל, מאות אלפי גולשים, מוצאים עצמם משתמשים יותר ויותר במדיום זה יום יום.
קהל הגולשים מתפלג בין קבוצות אוכלוסייה רבות. ילדים, צעירים, בוגרים, סטודנטים, מקצועיים ועוד.
על מנת לפשט את העניין עליך להתייחס לאינטרנט בדיוק כמו שהנך מתייחס לעיתון, רדיו או טלוויזיה. בדיוק כמו שאתה רוצה שיראו אותך בטלוויזיה, בדיוק כמו שהיית שמח להתראיין בתכנית רדיו מצליחה, בדיוק כמו שהיית מתפלל לתפוס עמוד שער מוביל בעיתון של המדינה – כך הגיע הזמן שיהיה לך גם אתר אינטרנט משלך. זהו כרטיס הביקור שלך. כל המידע אודות עסקיך וחברתך יאוכסן בבית אחד – אתר האינטרנט שלך.

אתר אינטרנט טוב, בדומה לפרסום טוב, הנו אתר אשר משלב בחובו אסטרטגיה נכונה.
אתר אשר הושקעה בו חשיבה עסקית, שיווקית ופרסומית. אתר אשר גורם לפונה אליו עניין ומושך את הגולש לקרוא, לדעת, לשאול, לכתוב אליך ולרכוש.

אתר טוב הנו אתר אשר מופיע במהירות על המסך, קל להפעלה, זורם ואקטיבי.
בדיוק כמו סרט טוב, על האתר להביא את הגולש לנקודת השיא מבלי שזה יצא  מהאולם לשאוף אוויר.

אתר טוב יביא את הלקוח לרמת הכרה ברורה של צרכיך, מעין פגישה מוקדמת עם חברתך וזאת מבלי שיצא מהבית.

שלב ראשון בבניית אתר אינטרנט הוא בירור:

  • מה הינך מעוניין לתת לגולש האינטרנט באתרך?
  • מה המוצר או השירות אותו את/ה רוצה לפרסם או למכור?
  • מה גולש האינטרנט מחפש?

*ישנם כלים רבים לבדיקת הביקוש ברשת האינטרנט ודפוסי ההתנהגות של הגולשים.

הגולש מחפש מידע שישמש אותו ולכן הדבר הראשון שעושה הגולש שנקלע לאתר חדש הוא: בירור קצר של מספר שניות, האם הוא הגיע למקום הנכון?
לכן, עלינו להכין מלל קצר המסביר לגולש להיכן הוא הגיע. רצוי שהמלל יהיה מזמין, קצר וענייני.

תכנון דף הבית (דף הפתיחה) של אתרך:

בנוסף למלל הפתיחה המקוצר רצוי למקם בדף הבית מספר מצומצם של המוצרים הנבחרים והמבוקשים ביותר. מומלץ להציגם בתמונה קטנה איכותית. מתחת לכל תמונה נכתוב את שם המוצר וכמה מילים המתארות אותו.
ליד התמונות נכתוב “למוצרים נוספים לחץ כאן” או “לפרטים נוספים אודות המוצר”.
את המוצרים עצמם ושאר פרטי המוצרים נרכז בדף אינטרנט נוסף.

אם ביצעתם פרויקטים ייחודיים המהווים דוגמא והוכחה ליכולת ולכישרוניות שלכם.
בחרו שניים או שלושה המבדילים אתכם מהמתחרים שלכם.
המציגים את היתרונות שלכם על המתחרים שלכם.
מומלץ לא להפנות בקיצורי דרך (Links) לאתרים שמפרסמים נותני שירותים נוספים באותו התחום, אחרת תגרמו להפניית הלקוח הפוטנציאלי שלכם למתחרים.
מומלץ לבנות דף פרויקטים בתוך האתר.

יצירת קשר:

רצוי מאוד שפרטי העסק שלכם יופיעו בכל דף ובמקום גלוי באתר.
איננו רוצים לגזול את זמנו הקצוב של הגולש על חיפוש הטלפון שלנו.

איך בונים אתר טוב >>

כלים שימושיים לבניית אתרים>>

טיפים לעיצוב אתרים>>

Skip to content